Organizační informace

Termín konání:

6. – 7. října 2016

Místo konání:

Arcibiskupský palác Olomouc
Wurmova 9, Olomouc

Jednací jazyk:

český, slovenský, anglický

Registrace účastníků:

6. 10. 2016  14.00 –18.00 hodin
7. 10. 2016   8.00 –15.00 hodin

 

Odborné přednášky:

Délka 15 + 5 minut odborná diskuse.
Dataprojekce, akceptovány jsou CD, DVD, flash disk.

 

Přihlášky k účasti:

Přihlášky k účasti naleznete on-line na těchto stránkách. Přihlášku je možno poslat elektronicky nebo na Konferenční servis UP.
Vyberte prosím pouze jeden způsob zaslání přihlášky.

Termín zaslání přihlášky: 15. 9. 2016

Potvrzení registrace, tj. informace o přijetí přihlášky k účasti, zašleme do 25. 9. 2016

 

AKREDITACE

Akce bude zařazena do systému celoživotního vzdělávání lékařů a sester, kreditové ohodnocení bude uvedeno na webových stránkách konference.

 

POPLATKY

Registrační poplatek
(včetně 21 % DPH v Kč)

Úhrada 
do 15. 9. 2016

Úhrada 
po 15. 9. 2016

Lékaři (VŠ pracovníci)

500,–

700,–

Studenti v lékařském studijním programu a sestry poplatek neplatí

0,–

0,–

Registrační poplatek zahrnuje účast na odborném programu včetně výstavy firem, tiskové materiály, účast na společenském programu, občerstvení a certifikát ČLK.

Platbu registračního poplatku zašlete na účet Univerzity Palackého v Olomouci nejpozději do 30. 9. 2016.

Název účtu:

Univerzita Palackého v Olomouci
Komerční banka, a. s., pobočka Olomouc
Číslo účtu: 19-1096330227/0100
Variabilní symbol: 999021114

Pro účastníky ze zahraničí:

IBAN: CZ 090 1000000 191096330227
BIC: KOMBCZPPxxx

Hotově u registrace:
Po 30. 9. 2016 nelze platit poplatky převodem, pouze v hotovosti u registrace.

V případě, že budete požadovat vystavit fakturu či daňový doklad, vyplňte v přihlášce příslušnou kolonku, nutno uvést IČ a DIČ.

NUTNÉ! NEPŘEHLÉDNĚTE!

Pokud uhradíte registrační poplatek na účet, prosíme o zaslání kopie dokladu o zaplacení e-mailem, poštou s uvedením, za koho je částka hrazena.

 

SPOLEČENSKÉ AKCE

6. 10. 2016, 19. 30 Společenský večer / Restaurace Podkova v Olomouci

 

UBYTOVÁNÍ

Ubytování je rezervováno v termínu 6. – 7. 10. 2016 (1 noc) v Grand Hotelu Palác **** ( v blízkosti místa konání), 1. Máje 869/27, Olomouc, tel.: 585 242, e-mail: info@hotelpalac.czwww.hotelpalac.cz

Ceny ubytování vč. snídaně:

Jednolůžkový pokoj 1.000,- / noc
Dvoulůžkový pokoj 1.200,- / noc

V hotelu si účastníci ubytování za snížené ceny objednávají sami, při objednávání je

nutno vždy uvést, že se jedná o účastníka Neuroimunologického sympozia, (jinak může hotel sdělit, že je obsazen). Rezervace je pro účastníky konference maximálně do 15. 9. 2016, poté hotel nevyčerpané kapacity ruší. V případě objednaného a nevyužitého ubytování si hotel účtuje 100% z ceny ubytování.

Pro členy vědeckého výboru, zvané řečníky a zástupce firem zajišťuje ubytování konferenční servis UP.

 

ZRUŠENÍ ÚČASTI

V případě zrušení účasti prosíme podat písemnou zprávu na Konferenční servis UP. Účastníkům, kteří uhradí poplatky a zruší účast do 20. 9. 2016, budou poplatky vráceny v plné výši. Po tomto termínu poplatky nevracíme, ale zašleme materiály z konference.

 

DŮLEŽITÉ TERMÍNY

Termín zaslání přihlášky

   

15. 9. 2016

Termín zaplacení poplatků převodem

 

30. 9. 2016

Potvrzení registrace

 

25. 9. 2016

 

KONTAKTY

Vědecký sekretariát:

Prof. MUDr. Jan Mareš, Ph.D.
Neurologická klinika LF UP a FNOL
I. P. Pavlova 6, 775 20 Olomouc
Tel.: 605 783 877
E-mail: janmaresh@seznam.cz

Registrace účastníků a firem:

Jitka Hýbnerová
Konferenční servis UP
Biskupské nám. 1
771 11 Olomouc
Tel.: 585 631 125, 606 928 314
E-mail: jitka.hybnerova@upol.cz